VideoBank Fiókok és ATM-ekKérj időpontot! TeleBank06 80 350 350 Írj nekünk! Árfolyamok

ViCA hitelesítő alkalmazás

Ügyfelünkként lehetőséged van ujjlenyomattal vagy (iOS esetén) arcfelismeréssel bejelentkezni és a tranzakciókat jóváhagyni az MBH Netbank (korábban Takarék) és az MBH Bank App (korábban Takarék) applikációban és internetes bankkártyás vásárlásokat engedélyezni a ViCA (Virtuális Chipkártya Alkalmazás) szolgáltatáson keresztül.

Ha MBH Netbank (korábban Takarék) bejelentkezési jelszavadat az elmúlt 90 napban nem változtattad meg, akkor kérjük, hogy a ViCA regisztráció megkezdése előtt változtasd meg az MBH Netbank (korábban Takarék) / MBH Bank App (korábban Takarék) rendszerben a Beállítások – Bejelentkezési jelszó módosítása menüpontban.

Mi változik az MBH Netbank (korábban Takarék) / MBH Bank App (korábban Takarék) szolgáltatásban használt jelenlegi belépéshez, jóváhagyáshoz képest?

Az új alkalmazás használatával lehetőséged lesz az eddig használt SMS-ben érkező bejelentkező és aláíró kódok helyett a ViCA alkalmazás segítségével biometrikus (ujjlenyomat, iOS esetén Face ID) azonosítással belépni / tranzakciókat jóváhagyni, amennyiben a mobilkészüléked támogatja a biometrikus azonosítást. A biometrikus azonosítást nem támogató mobileszköz esetén is van lehetőséged a ViCA használatára (ViCA jelszó).

A ViCA alkalmazást kizárólag az MBH Netbank (korábban Takarék) és MBH Bank App (korábban Takarék) bejelentkezéshez és tranzakciók jóváhagyásához és internetes bankkártyás vásárlásokhoz használhatod. Telepített ügyfélprogramhoz MBH Direct Bank (korábban Takarék E-Bank) a ViCA alkalmazás nem használható

Mit érdemes tudni a ViCA-ról?

A ViCA egy új, innovatív személyi hitelesítő alkalmazás, melynek segítségével:

  • bejelentkezhetsz az MBH Netbank (korábban Takarék) szolgáltatásba és MBH Bank App (korábban Takarék) applikációba, valamint aláírhatod a megbízásaidat, tranzakcióidat,
  • jóváhagyhatod internetes vásárlásaidat,
  • tovább csökkentheted a visszaélések/adathalászat kockázatát.

Függetlenül attól, hogy esetleg már rendelkezel ViCA alkalmazással más pénzintézet vonatkozásában, regisztrálnod kell MBH Bank felhasználó nevedet is az MBH Netbank (korábban Takarék) és MBH Bank App (korábban Takarék) szolgáltatások igénybevételéhez

A szolgáltatás igénybevételének feltételei:

  • Biometria képes mobiltelefon készülék, melyre a bank, ha szükséges SMS-t is tud küldeni (Banknál regisztrált telefonszám)
  • Regisztrált MBH Netbank (korábban Takarék) hozzáférés
  • Mobiltelefonra telepített és regisztrált Vica applikáció

ViCA - Biometrikus vagy jelszavas azonosítás beállításának lépései

  1. Töltsd le a ViCA alkalmazást mobiltelefonodra. Android készülék esetén a Google Play, iPhone esetén pedig az AppStore áruházból.
  2. A letöltést követően lépj be az MBH Netbank (korábban Takarék) vagy MBH Bank App (korábban Takarék) alkalmazásba és a Beállítások / Hitelesítési eszköz beállítása menüpontban található megbízást küld be. Ezzel a megbízással kapcsolod be a szolgáltatást a banki rendszereken.
    A megbízás beküldésével, a ViCA bekapcsolásra kerül! Az SMS hitelesítésre történő visszaállítást kizárólag az MBH Bank munkatársai tudják elvégezni telefonos Ügyfélszolgálatunkon (06 80 350 350), az MBH Videobank (korábban Takarék) ⁣ szolgáltatáson keresztül, illetve bankfiókjainkban (ATM és fiókkereső )!
  3. A megbízás beküldése után indítsd el a ViCA alkalmazást és végezd el a szükséges regisztrációt a VICA Felhasználói kézikönyv alapján.
  4. FONTOS! Amennyiben nem rendelkezel aláírás jogosultsággal, akkor nincs lehetőséged a ViCA alkalmazás önadminisztrációs folyamatának végrehajtására, mivel a Hitelesítési Eszköz beállítás menüpont nem jelenik meg a Beállítások menüpontban. Ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot a bank telefonos ügyfélszolgálatával (06 80 350 350).

A lent található linken elérhető VICA Felhasználói kézikönyv részletesen bemutatja a ViCA alkalmazás használatát.

Kérdések esetén: