Szolgáltatási térkép

Szolgáltatási térkép a fogyatékkal élő Ügyfelek egyenlő esélyű hozzáférésének előmozdításához

A Takarékbank Zrt. a fogyatékkal élő Ügyfelei speciális helyzetét szem előtt tartva törekszik arra, hogy biztosítsa ezen Ügyfelei számára a fogyatékossággal nem érintett Ügyfelekkel azonos minőségű pénzügyi szolgáltatások akadálymentes módon történő igénybevételének lehetőségét, speciális igényeikhez igazodó szolgáltatás nyújtását.

 

Annak érdekében, hogy a Takarékbank Zrt. felmérhesse fogyatékkal élő ügyfelei azon igényeit, amelyekkel biztosítható az általa kínált pénzügyi termékekhez, szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférés, kialakításra került egy kérdőív, amely a Takarékbank Zrt. honlapján és bármely bankfiókjában elérhető.


Kapcsolódó dokumentumok:

E-csatornák nem elérhetőek

Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 1-jén várhatóan 18:00 és 24:00 óra között a korábbi Békés Takarék Szövetkezet, Dél TAKARÉK Szövetkezet, Hungária Takarék Takarékszövetkezet, Nyugat Takarék Szövetkezet, Pátria Takarékszövetkezet és a TISZÁNTÚLI TAKARÉK Takarékszövetkezet Ügyfelei részére a Takarék Netbank, Takarék Mobilapp és Takarék e-Bank szolgáltatás átmenetileg nem lesz elérhető.
Köszönjük megértésüket!
Üdvözlettel:
Takarékbank Zrt.