Panaszkezelés

A Takarékbank Zrt. szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

 

Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.

 

Célunk, hogy az Ön és a Takarékbank Zrt. közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

 

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

 

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Takarékbank Zrt.


Kapcsolódó dokumentumok:

Azonnali fizetési rendszert érintő karbantartás

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt a Takarék Netbank,  Mobilapp, e-Bankszolgáltatásokat érintően 2022.10.02. 00:00 és 2022.10.02.03:00 között fennakadások várhatóak, rövidebb, 1-2 perces szakadozások fordulhatnak elő.
 
Köszönjük megértését és türelmét!
Takarékbank Zrt.

 

RÉSZLETEK