Belépéshez válasszon az alábbiak közül:

 

 

 

 

Tájékoztatjuk, hogy telefonos Ügyfélszolgálatunkon keresztül 2021. május 1-et követően elektronikus csatornáinkon (Takarék Netbank/Mobilapp/e-Bank) történő belépéshez új jelszót a Részletekben leírtak szerint fog tudni igényelni.
Kérjük, olvassa el figyelmesen, hogy a későbbiekben is zavartalanul tudja használni telefonos jelszóigénylési szolgáltatásunkat!

 

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Felhívjuk figyelmét, hogy korábbi tájékoztatásunknak megfelelően a jogelőd Békés Takarék Szövetkezet, Dél TAKARÉK Szövetkezet, Hungária Takarék Takarékszövetkezet, Nyugat Takarék Szövetkezet, Pátria Takarékszövetkezet, TISZÁNTÚLI TAKARÉK Takarékszövetkezet ügyfeleinek Archív netbankja 2021. július 01-én lekapcsolásra kerül, így a 2020. május 31. előtti tranzakcióit, számlakivonatait ettől az időponttól kezdve elektronikus úton nem fogja tudni elérni. A továbbiakban, az Archív netbankban korábban elérhető számlakivonatokat bankfiókjainkban fogja tudni igényelni külön díj ellenében, melyek listáját megtalálja a takarekbank.hu oldalon. Az éles Takarék Netbank és Takarék Mobilapp szolgáltatást ez a változás nem érinti.

 

Üdvözlettel: Takarékbank Zrt.

 

 

Felhívjuk figyelmét, hogy ha a Takarékbankra hivatkozva olyan megkeresést kap, melyben az online belépési adatok megadását, a belépési adatok megváltoztatását vagy az üzenetben található linkre való kattintást kérik, ne tegyen eleget az üzenetben foglaltaknak és ne adja ki a belépési adatait.

A Takarékbank sosem kér Öntől személyes adatokat, Takarék Netbank belépési jelszót, bankszámlaszámot vagy PIN kódot e-mail-ben vagy más csatornán, azokat soha ne adja meg e-mailben senkinek!

Ha ilyen adathalász üzenetet kap, akkor célszerű személyesen vagy telefonon felvenni a kapcsolatot a Takarékbankkal a szükséges intézkedések (biztonsági lépések, figyelemfelhívás, rendőrség értesítése) megtétele érdekében.

 

Kérjük, hogy amennyiben az Internetbank használatával kapcsolatban kérdése merülne fel:

  • olvassa el a tájékoztatókat,
  • hívja ügyfélszolgálatunkat 7×24 órában a  +36/1/311-3110-es telefonszámon,
  • írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mail címre.

 

Tájékoztatók:

 

 

Az Archív Netbank kizárólag lekérdező rendszer, a korábbi MTB, Pannon Takarék Bank Zrt., B3 TAKARÉK Szövetkezet, Mohácsi Takarék Bank Zrt. esetén a 2019. május 1. előtti, korábbi 3A Takarékszövetkezet, CENTRÁL TAKARÉK Szövetkezet, Fókusz Takarékszövetkezet,KORONA TAKARÉK Takarékszövetkezet, M7 TAKARÉK Szövetkezet esetén a 2020. január31. előtti, korábbi Békés Takarék Szövetkezet esetén a 2020. június 1. előtti, korábbi Dél TAKARÉK Szövetkezet, Hungária Takarék Takarékszövetkezet, Nyugat TakarékSzövetkezet, Pátria Takarékszövetkezet, TISZÁNTÚLI TAKARÉK Takarékszövetkezetesetén a 2020. július 1. előtti forgalom adatai érhetőek el és a számlakivonatokat is innen tudják ügyfeleink letölteni.

 

Változtassa meg internetes kártyás vásárlásaihoz használt iPIN jelszavát!

Megváltoztatta már internetes kártyás vásárlásaihoz használt iPIN jelszavát?

 

Határidő: 2021. június 30!

 

RÉSZLETEK