Köszönjük! Együtt sikerült!

  

  

Az elmúlt öt esztendőben a magyar hitelintézeti szektor legnagyobb átalakításának, integrációjának lehettünk részesei, melynek eredményeként tavaly létrejött országos lefedettségű, univerzális kereskedelmi bankunk, a Takarékbank Zrt. Az ország egyik legnagyobb hitelintézeteként 2020. június 30-án sikeresen egységesítettük számlavezető rendszereinket is, amellyel végére értünk az integrációs folyamatnak.

 

A számlavezető rendszerek egységesítése lehetővé teszi a közel 1,1 millió Ügyfelünk számára, hogy az ország legtöbb bankfiókjával rendelkező bankunk bármely fiókjában, teljes körűen intézhessék banki ügyeiket, mely alól csak a kötelezően a honos fiókban intézendő ügyek képeznek kivételt.

 

Takarék Netbank, Mobilapp, e-Bank csatornáinkon túl a Takarék VideoBank szolgáltatásunk és 7x24-ben elérhető telefonos Ügyfélszolgálatunk is Ügyfeleink rendelkezésre áll. A Telebank szolgáltatással rendelkezők pedig teljes körűen intézhetik bankügyeiket telefonon keresztül kényelmesen, otthonról. 

 

A most befejeződött egységesítési folyamat Magyarországon egyedülálló. Ilyen mélységű és összetett átalakulásra korábban nem volt még példa a bankszektorban. A folyamat nem valósulhatott volna meg, ha nincs Ügyfeleink türelme, bizalma, kitartása és Munkatársaink elhivatottsága a nehezebb időszakokban is.

 

A Takarékbank Zrt. célja, hogy folyamatosan egységesítse a korábbi takarékok eltérő termékpalettáit, a fiókhálózatot, az arculatot, és tovább növelje az ügyfélelégedettséget.

A Takarékbank tipikus élethelyzetekre kínál komplex, innovatív pénzügyi megoldásokat a családok, a fiatalabb és idősebb nemzedékek, a fővárosi és városi lakosok, a vállalkozók és az agrárügyfelek számára egyaránt.

 

Köszönjük az eddigi türelmüket, bizalmunkat, és hogy velünk tartottak ezen az úton!

 

Bízunk benne, hogy a jövőben is elégedettek lesznek termékeinkkel és szolgáltatásainkkal!