Változtassa meg internetes kártyás vásárlásaihoz használt iPIN jelszavát!

 

2021. január 1-től internetes kártyás vásárlásai többségénél meg kell adnia kártyaadatain felül egy SMS-ben kapott egyszerhasználatos hatszámjegyű kódot és egy állandó négyszámjegyű ún. iPIN jelszót.

 

Kérjük, változtassa meg mielőbb kezdeti iPIN jelszavát bankkártyája segítségével a Takarékbank ATM-jeinek bármelyikén, hogy 2021. március 31. napját követően is tudjon internetes vásárlásai során bankkártyával fizetni!

 

 

Részletek

 

 

Otthonról is nyithat lakossági számlát a Takarékbanknál

 

Bankszámlát nyitna, de nem szívesen mozdul ki? Vagy megspórolná az utazással, sorbanállással töltött időt? Mostantól akár saját nappalijából is megnyithatja lakossági bankszámláját a Takarékbanknál, a Takarék VideoBankon keresztül, és ehhez egyáltalán nincs szükség különleges informatikai tudásra!

 

Részletek

 

Tisztelt Ügyfelünk!

A magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás érdekében kártyaportfóliónkat egységesíttettük. Amennyiben régi bankkártyája nem működik, kérjük, hogy aktiválja a korábban kézbesített, új kártyáját, vagy hívja  telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 311 3110 vagy a +36 1 212 0202 telefonszámokon.
 
Együttműködését köszönjük!