Elektronikus csatornáink használatához szükséges telefonos jelszóigénylési folyamat változása

  

Tájékoztatjuk, hogy telefonos Ügyfélszolgálatunkon keresztül 2021. május 1-et követően elektronikus csatornáinkon (Takarék Netbank/Mobilapp/e-Bank) történő belépéshez új jelszót az alábbiak szerint fog tudni igényelni.

 

Új jelszót telefonos Ügyfélszolgálatunk (+36 1 311 3110) 6-os menüpontjának, 8-as (Netbank jelszó pótlás PIN kóddal) almenüpontjában

  • TeleBank azonosítója és
  • SMS-ben kiküldésre kerülő TPIN kódja megadásával kérhet majd.

 

A telefonos Ügyfélszolgálat aktuális menütérképét itt találja.

 

TeleBank szerződéssel nem rendelkező ügyfeleinket TeleBank azonosítójukról Netbank/e-Bank postaládájukban tájékoztatjuk. Kérjük, figyelje rendszeresen postaládájába küldött üzeneteinket.

 

A menüpont kiválasztását követően automata rendszerünk segítségével, kérjük, billentyűzze be először a TeleBank azonosítóját, majd a TPIN kódját. Sikeres azonosítást követően kérjük, várjon munkatársunk kapcsolásáig.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy 2021. május 1-et követően már kizárólag TeleBank azonosítója és TPIN kódja segítségével fog tudni új jelszót igényelni, a korábban megszokott módon erre már nem lesz lehetősége!

 

Mit kell tudnia a TeleBank azonosítóról és TPIN kódról?

  • Amennyiben Ön rendelkezik bankunknál TeleBank szerződéssel, úgy a TeleBank szerződés megkötésekor kapott TeleBank azonosítót és TPIN kódot tudja használni.
  • Amennyiben Ön nem rendelkezik TeleBank szerződéssel, úgy az egyelőre csak telefonon keresztüli Netbank/e-Bankhoz szükséges jelszó igénylésére használható

    o TeleBank azonosítóját a Takarék Netbank/e-Bank postaládájába fogja megkapni,

    o TPIN kódját pedig az elektronikus csatornáihoz használt mobilszámára fogjuk kiküldeni.

 

Kérjük, jegyezze meg TeleBank azonosítóját és TPIN kódját, hogy a későbbiekben is zavartalanul tudja használni telefonos jelszóigénylési szolgáltatásunkat!

 

Amennyiben Ön nem kapott TeleBank azonosítót és/vagy TPIN kódot, esetleg ezekkel nem tudja beazonosítani magát telefonos Ügyfélszolgálatunknál, vagy elfelejtette őket, kérjük, fáradjon be bármely bankfiókunkba (postán bankszámlát nyitó ügyfeleink a kijelölt postahelyekre) ezek pótlásáért. 2021. május 1-et követően ezek hiányában csak bankfiókjainkban/postahelyeken személyesen fog tudni új jelszót igényelni.

 

Kérdések esetén kérjük, hívja telefonos Ügyfélszolgálatunkat (+36 1 311 3110), írjon nekünk a kozpont@takarek.hu e-mailcímre vagy keresse bankfiókjainkat (postán bankszámlát nyitó ügyfeleink a kijelölt postahelyeket). Bankfiókjaink listáját megtalálja ATM és fiókkeresőnkben.

Üdvözlettel:

 

Takarékbank Zrt.

Tisztelt Ügyfelünk!

A Takarékbank a koronavírus-járvány további terjedésének megakadályozása érdekében több intézkedést hozott, melyeket megtekinthet a Részletek gombra kattintva.

 

Kérjük, lehetőség szerint intézze pénzügyeit a Takarék Netbankban, a VideoBankon keresztül, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat a nap 24 órájában a 06 1 311 3110-es telefonszámon.

 

RÉSZLETEK