Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az esetleges visszaélések elkerülése érdekében a továbbiakban csak fiókjainkban van lehetőség új Internet Banking jelszó igénylésére. Telefonos azonosítást követően ugyanakkor a továbbiakban is kérhető a letiltott fiók hibapontjainak törlése, amellyel újabb három alkalommal kísérelhető meg a belépés.

 

Szeretnénk felhívni továbbá a figyelmüket arra, hogy az Internet Banking/Home Banking fiókok minél nagyobb biztonsága érdekében belépés után – a jelszó erősségétől függően - szükség lehet a jelszó módosítására.  

 

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

 

Üdvözlettel:

 

Dél TAKARÉK

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt a Takarék Netbank/e-Bank/Mobilapp szolgáltatásban 2022.01.30 00:00 órától 2022.01.30 04:00 között rövidebb szakadozások fordulhatnak elő. Továbbá 2022.01.30 00:30-tól várhatóan 05:30-ig a Takarék Netbank/Mobilapp kártyás szolgáltatásai nem lesznek elérhetőek, a módosítások végrehajtásáért hívja telefonos Ügyfélszolgálatunkat a +36-1-311-3110-es telefonszámon!

 

Megértését és türelmét köszönjük!
Takarékbank Zrt.