Újabb mérföldkő a Takarékbank Zrt. életében

Egységes számlavezető rendszeren fog működni minden Takarékbank fiók

 

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 30-ával lezárul számlavezető rendszereink egységesítése.

2020. július 1-jétől minden ügyfelünk egységes kiszolgálásban részesül az ország bármely pontján működő Takarékbank fiókban az informatikai háttér tekintetében is.

 

Az egységesítés utolsó állomásának zavartalan lebonyolítása érdekében 2020. június 26., 29. és 30. napokon pénztári szolgálatra és könyvelésre vonatkozó bankszünnapot fogunk tartani.

 

A bankszünnapok alatt

  • az azonnali fizetési (AFR) megbízások folyamatosan teljesülnek (kivéve a fenti korábbi entitások ügyfelei esetében a leírt időintervallumot, amikor kimenő AFR utalásokat nem tudnak kezdeményezni),
  • bankkártyák használhatók - a számlafedezet terhére - vásárlásra és készpénzfelvételre,
  • a mobil bankfiókok az előre meghirdetett menetrend szerint járni fogják az országot, illetve
  • a bankfiókok és a VideoBank - bár szűkített termék és szolgáltatáspalettával -, de nyitva tartanak.

 

A bankfiókok a bankszünnapok alatt az alábbi szolgáltatásokkal állnak rendelkezésre:

 

  • Teljes körű tájékoztatás termékeinkkel kapcsolatban
  • Lakossági hiteltermékek kiajánlása, előkalkuláció
  • Fundamenta, Biztosítás és Önkéntes nyugdíjpénztári szerződések kötése
  • Elkészült bankkártya kiadása
  • Moratórium igény rögzítése
  • A lejáró állampapírral kapcsolatos ügyek intézése
  • Értékpapír adás/vétel/transzfer lehetséges – ennek ellenértékét azonban csak a bankszünnapok után látják ügyfeleink a Takarékbanknál vezetett bankszámlán
  • Értékpapír-számlanyitás
  • Értékpapír-lekérdezések, tájékoztatás
  • MFB és VOSZ pont tárgyalás, ügylet rögzítés

 

Javasoljuk ügyfeleinknek, hogy ha tehetik a pénzügyek intézésére a bankszünnapok ideje alatt is válasszák a Takarék Netbank  és a Takarék Mobilapp  csatornákat.

A bankfiókok nyitvatartási idejéről kérjük, tájékozódjanak az ATM és Fiók keresőben.

 

Kérdések esetén hívják telefonos Ügyfélszolgálatunkat (+36-1-311-3110) vagy írjanak nekünk a kozpont@takarek.hu e-mailcímre.

 

 

Köszönjük megértésüket!

 

Üdvözlettel:

 

Takarékbank Zrt.

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt a Takarék Netbank / e-Bank és Mobilapp szolgáltatásaink 2020. november 29. 00:00-04:00 óra között nem lesznek elérhetők.
 
Az Ön részére indított azonnali utalások ezen időszak alatt is jóváírásra kerülnek bankszámláján.
 
Köszönjük megértését!
 
Üdvözlettel:

 

Takarékbank