Az egyesülési folyamat informatikai lebonyolítása miatt a TAKARÉK 2017. november 2-3-án bankszünnapot tartott, amely kiterjedt a pénztári szolgálatra és a könyvelésre, tehát érintette a nyitvatartást és az elektronikus számlavezető rendszerek használatát.

Ezen időszakban a Netbank szolgáltatás is szünetelt. Az ezzel kapcsolatos közleményeket itt találja:


Kapcsolódó dokumentumok:

E-csatornák nem elérhetőek

Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 1-jén várhatóan 18:00 és 24:00 óra között a korábbi Békés Takarék Szövetkezet, Dél TAKARÉK Szövetkezet, Hungária Takarék Takarékszövetkezet, Nyugat Takarék Szövetkezet, Pátria Takarékszövetkezet és a TISZÁNTÚLI TAKARÉK Takarékszövetkezet Ügyfelei részére a Takarék Netbank, Takarék Mobilapp és Takarék e-Bank szolgáltatás átmenetileg nem lesz elérhető.
Köszönjük megértésüket!
Üdvözlettel:
Takarékbank Zrt.